Jij weet precies waar je heen wilt en hoe dat er allemaal aan de achterkant van je onderneming uit moet komen te zien. Een nieuw segment klant en een nieuw of aangescherpt aanbod voor die klant. Maar jij weet ook dat met het stappen in deze nieuwe fase er een andere merkbeleving nodig is, maar hoe je jezelf in de markt gaat zetten en die nieuwe fase in een visueel jasje gaat gieten is nog de vraag.
Zo stap je in ‘a new era of you’ met je personal brand:
1. Vision
Je visie is veranderd en je voelt dat je ‘brand wise’ uit je jasje gegroeid bent. Je bent klaar om groter te denken en een ander segment klant aan te spreken. Het is tijd voor verandering. Je visuele uitingen mogen gaan matchen met de nieuwe fase die je in wilt stappen en het nieuwe segment klant dat je wilt aanspreken.
2. Embody
Neem de tijd om terug te pakken op de essentie en vanuit daar je brand weer op te bouwen. Het is OH ZO waardevol om je tijd te nemen, Maar ook heel lastig, omdat er een vuurtje is ontstoken en je juist de neiging hebt om te gaan rennen. Zorg eerst dat je die nieuwe fase helemaal belichaamd, voordat je naar buiten treed.
3. Expression
Je visie is helder en je voelt het in iedere vezel van je lijf. Tijd om expressie te geven aan die nieuwe fase. Een branddesign en foto’s die jouw nieuwe energie belichamen is wat jouw ‘new era of you’ tot leven gaat wekken. En die droomklanten? Komen als een magneet op je af.
A new era of You is hét re-brand traject voor vrouwelijke visionairs die zichzelf opnieuw willen uitvinden en een ongeëvenaarde visuele identiteit willen creëren. Wil je meer weten? Neem even contact met me op.
Liefs, Lenka